secure.png

GWARANCJA FINANSOWA

Zgodnie z deklaracją wszystkie badania przeprowadzone przez naszych refraktometrystów są objęte gwarancją finansową. Jeśli klient, który wykonuje u nas okulary według naszej recepty, odczuwa dyskomfort widzenia - nie ponosi dodatkowych kosztów w przypadku konieczności zmiany soczewek.

Bezpłatna wymiana dotyczy soczewek do tej samej oprawy i do tej samej co zgłoszona przy badaniu odległości pracy.

Jeśli korzystają Państwo z badania u naszych okulistów, aby uzyskać taką gwarancję receptę musi potwierdzić refraktometrysta, który bezpłatnie sprawdzi parametry i przeprowadzi dodatkowe badanie. Badanie refrakcji można wykonać przed wizytą u okulisty, jednak należy to zgłosić wcześniej i zarezerwować termin. Czas pomiędzy badaniami będzie można wykorzystać na zapoznanie się z ofertą w salonie optycznym, wstępny wybór opraw i rozwianie wątpliwości dotyczących soczewek okularowych.

Gwarancja nie obejmuje:

  • okularów wykonanych po czasie większym niż trzy miesiące od przeprowadzonego badania, jak i również według recept dostarczonych z zewnątrz
  • wartości soczewek robionych na własne życzenie
  • osób, które wbrew poradom specjalisty wybrały niewłaściwe oprawki lub w czasie badania błędnie określiły odległość w jakiej zamierzają korzystać z okularów

Większość osób po 40 roku życia wymaga innych okularów do stałego noszenia i innych do pracy z bliska. Również pracę z bliska należy określić precyzyjnie, aby sprawdzić czy praca przy komputerze okaże się niemożliwa w tych samych okularach co do czytania ze względu na różnicę odległości. Rozwiązać to mogą okulary progresywne lub biurowe. Warto przed badaniem sprawdzić w jakiej odległości lubimy czytać, a w jakiej mamy ustawiony komputer lub inne obiekty, które zamierzamy w okularach oglądać. W innej odległości i pod innym kątem potrzebuje widzieć artysta malarz, w innej muzyk, czy osoba w aptece.

Problemy z adaptacją do nowych okularów mogą wynikać z nieprawidłowego skorygowania wady wcześniej. Jeśli latami nosimy okulary nie uwzględniające astygmatyzmu lub rozstawu i wysokości źrenic, to prawidłowo dobrana korekcja może wywoływać dyskomfort, który jednak będzie ustępował po pewnym czasie użytkowania. Takich pacjentów prosimy o cierpliwość i próbę przyzwyczajenia. Najczęściej po godzinie używania widzimy już, że dyskomfort znacznie się zmniejszył, a po kilku godzinach zazwyczaj ustępuje. Często tym samym przynosząc ulgę przemęczonym dotąd oczom, które musiały przetwarzać zakrzywiony obraz.

Aby skorzystać z gwarancji, zgłaszamy telefonicznie niepokojące objawy od 3 od 7 dni po badaniu i konsultujemy ze specjalistą. Specjalista doradzi sposób dalszego postępowania. Jeśli zastosujemy się do zaleceń, a po 14 dniach nie nastąpi wystarczająca poprawa umawiamy się telefonicznie na bezpłatną wizytę u specjalisty. Zadzwoń.

Zgłoszenia dyskomfortu widzenia później niż w ciągu miesiąca, nie będą rozpatrywane.