unhappy.png

MAM PROBLEM Z SOCZEWKAMI

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Pamiętaj, że każda zmiana mocy lub parametrów soczewek kontaktowych powinna być dokonywana pod opieką lekarza okulisty lub optometrysty. Soczewki kontaktowe mają nie tylko moc sferyczną, czy toryczną, ważna jest również ich średnica, promień krzywizny oraz materiał z jakiego zostały wykonane. Nie ma pewności, że Twoje oczy będą dobrze tolerowały każde soczewki. Pamiętaj o regularnych wizytach kontrolnych i każdą zmianę konsultuj ze specjalistą. W naszej przychodni możesz umówić się na dobór soczewek kontaktowych, a w ramach wizyty otrzymasz bezpłatnie parę soczewek próbnych oraz płyn.

formfile.png

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Pobierz formularz zwrotu

Pobierz formularz reklamacji

1. Wydrukuj i wypełnij formularz. Bezpiecznie zapakuj przedmioty, a formularz dołącz do paczki. Towar wyślij za pośrednictwem dowolnego przewoźnika na adres: OPTIMED Organizacji WiN 35, 91-836 Łódź.

2. Sprzedawca rozpatruje zgłoszoną reklamację w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, jednak gdyby zachowanie tego terminu było niemożliwe informujemy klienta o dłuższym terminie rozpatrzenia reklamacji. Zazwyczaj dzieje się tak w przypadku konieczności odesłania towaru do ekspertyzy.

3. W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie wysyłamy nowy towar lub zwracamy pieniądze na konto.

Choć dokładamy wszelkich starań, aby kupione u nas produkty były jak najwyższej jakości może się zdarzyć, że towar z jakiegoś powodu jest wadliwy. Pamiętaj, że możesz się do nas zgłosić z każdym problemem.